Jag blir knäpp...

Jag blir dum i huvet!

Oh my funging god, säger jag bara!
Jag tänkte skriva lite om kärlek. Jag tittar runt lite på nätet på olika community's. Jag läser saker som gör mig riktigt jävla galen.. T.e.x- "En månad idag bejbi, elskar dieeg" Va fan är det där?! Inte nog med den där jävla fjortis stavning, dom ska älska sina killar efter ett par veckor bara.. Förstår inte folk skillnad mellan äkta kärlek och en förälskelse? Människor borde tänka efter lite.. Eller är det bara jag som tänker så här.. Kanske bara jag som inte har något liv och lägger ner energi på andras. Kärlek är väl när man hittar sin partner man kan tänka sig att leva livet med. Inte någon man knullat ett par gånger eller träffat på en festival där alla super, knullar, knarkar och spyr...
Vad händer med människan idag?
Jag gick in på sidan kamrat.com och ser att en 11 årig flicka skriver -Sotnoewsar, skriv.. Jag går in på henne sida för att se om hon verkligen var elva år och får syn på hennes visningsbild. Där är tre bilder ihopsatta, en på hennes mage, en på hennes ansikte och ytterligare en till på ansiktet. Som presentationstext har hon -Vad tänker du? Kåt på mig, sexig, vill kyssa mig, duscha med mig, gosa med mig, osv osv...
11 FUCKING ÅR!!! Vart fan är samhället på väg... När jag var 11 år var jag ute och spela kula, lekte med pokémon kort osv.. Idag springer flickorna runt med tight's linne och pushup bh..
Jag, som har en flicka på ett år kan inte acceptera detta. Mitt barn ska inte klä sig som en jävla hora.. Aldrig...
Det måste bli ett slut på detta..

Insändare till kvällsposten, aftonbladet ?! Jatack.. Nu smäller det!

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller helt med dej! Vart ska samhället ta vägen..

2009-10-25 @ 13:21:07
URL: http://zhit.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag håller med dig Classe, det är sjukt...

2009-10-25 @ 13:40:23
URL: http://ostlundh.blogg.se/
Postat av: Tijnah

Eyy har du gjort inbrott i min hjärna och snått mina tankar ? :o

2009-10-25 @ 17:00:53
URL: http://tijnah.blogg.se/
Postat av: mikaela

du anar inte hur rätt du har! ;o

och det värsta är att de själva tror att det är snyggt.

dom har verkligen ingen självrespekt!

2009-12-29 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0