Inte systrarna Graaf. Det heter brödrarna Knas!

Jag sitter hemma hos pappa och skriver ikväll. Rätt sweet får jag erkänna. Inte varit här och år och dagar känns det som. Men, nu är jag här.. Mitt ute i skogen, bland hagelbössor och älgbajs!
Nej, ikväll inte så mycket mer än att bara ta det lugnt. Inte ofta man kan slappna av ju. Eller jo, andra kan väl, men inte jag.. Är alltid stressad.. Rätt jobbigt får jag säga.
Imorgon träffar jag släkten på pappas sida, inte alls ofta det händer, var typ förra julen sist. Så det ska bli trevligt. Sen på kvällen träffar jag mamma, hennes kille och hans dotter, vi ska dra vidare och festa, skitnajs.. Hallowen fest med Paintboll klubben. Jag och bror ska vara utklädda till brudar. Inte systrarna Graaf, utan bröderna Knas!
Ajja, nu är det dags att röka, sedan vara social med pappsen ^^ Ha det soft gott folk! Blessing...

Kommentarer
Postat av: Emma

hallå

2009-11-02 @ 10:53:18
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0