Inlägg A.

Så här ser då lilla jag ut xD
Holla!

Hoppas att ni som läser mår bra och inte har allt för stora beskymmer i livet.
Jag antar att ni läser min blogg av en anledning. Vilken då?
För mycket fritid? Inget liv? Eller så bara diggar du mig som fan!
För er som inte känner mig, ska jag börja denna bloggen med att förklara lite om mig själv, min livsstil och hur jag är som människa.
Mitt namn är Claes "Classe" Sandberg, jag föredrar att du/ni säger Classe.
Jag är en ung på kille på 17 år. Jag tror att kompisar osv. skulle kalla mig galen, hyper (ibland) och allmänt störd i huvudet! Men är dock väldigt omtänksam, och bryr mig om andra, ibland mer än vad jag bryr mig om mig själv, det kan vara ett problem ibland men det är sånt man får jobba sig igenom i livet.
Jag skriver mycket, det är ett av mina största intressen och en stor del av mitt liv. Mest skriver jag låt texter till min egen musik. Vidare till det sen. Jag skissar en hel också och dagdrömmer ofta om vara en tatturare i dunkande studio! 
Jag har en ängel, en dotter, det vackraste som finns. Hon är ett år gammal och heter Daizy.
Min största motivation till att lägga det gammla bakom mig och börja om på ny kula igen.
Jag har en flickvän också, Zandra heter hon.. En helt underbara flickvän och mamma!
Hon har hjälpt mig igenom saker i livet som ingen annan skulle kunna gjort bättre.
Jag är hon evigt tacksam.
Hela min familj betyder mycket för mig, speciellt min mamma. Oavsett vad som har hänt så har hon aldrig lämnat mig i sticket. hon har alltid funnits där för mig om det har varit något.

Hoppas jag har förklarat min situation lite bra iallafall!
ha det bra så hörs vi imorgon!
Färdigt och slut! // L.t.t.L a.K.a Classe

Kommentarer
Postat av: Tijnah

Yeaay blogg.se

nu kan jag ju kommentera ^^

2009-10-18 @ 17:30:07
URL: http://tijnah.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jag älskar dig!

2009-10-18 @ 17:54:54
URL: http://zandrashemlighet.blogspot.com/
Postat av: malin lexell

Du betyder vännen :) <3

2009-10-20 @ 16:39:43
URL: http://maaaaaaulin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0