Flashande tuttar och Öresundståg

Holla!                                                   
Lördagkväll och jag sitter vid datan, tuggar chips och dip och filosoferar lite smått om livet...
Varför har vi klocka egentligen ? För att passa tider? Klockan är skit. Passa tider innebär en stressfaktor som plågar många människor i vardagen. Världens sämsta uppfini.. Eller nej, vänta! Parasoll till drinken .. HAHA! Va fan är det bra för? Bevara isen stor? Nej, undra om det egentligen finns någon förklaring till att "parasoll i drinken" finns.
Jag funderar, jag tänker, jag existerar. Alltså finns jag... Eller är allt bara en illosion? Finns ni inte? Jag kanske bara ligger i koma på sjukhuset och drömmer allt.. Vaknar om några timmar och är ett barn på 7-8 år med brutet ben och har ramlat ifrån en lekställning.. Herregud.. Fan, jag blir paranoid.


Vidare till dagens händelser:

* Åkte tåget till Kristianstad 11.50 från Eslöv.
* Köpte cigg i Kristianstad och träffade sedan min dotter och flickvän då vi planerat att vi ska träffas för att åka vidare hem till min mamma för att fira att jag blivit 17.. Jobbigt och löjligt!
* Även mina morbrödrar kom när vi var inne i stan och även min bror och hans flickvän. 
Alla åker samlade hem till mammsen och där kommer min "senildementa" mormor.
Väldigt trevligt att träffa henne. Hon sa att hon prata på telefon med en gammal man som hette Kalle och dom skulle gifta sig till våren.. Jadu mormor.. För jävla gullig. För att tilläga, hon som sagt dement, hon ska inte gifta sig. 70+ Så hon får leva med sin fantasi "Kalle" resten av livet.
Mina morbrödrar var berusade som vanligt.. Rätt kul tycker jag men dock pinsamt att dom inte klarar att träffa släkten utan att dricka. Men mne.. Det är dom i ett nötskal. Men jag älskar dom ändå, eller njaa, inte älskar kanske, men tycker om iaf!
Mammas kille och hans dotter var också på "kalaset" trevligt trevligt..


Och nu till rubriken:

Flashande tuttar! Herregud.. En på resecentrum, kommer en tjej med uppknäpptjacka och vääääääldigt mycket utingat! Och jag, som då heter Classe klara inte av att hålla truten och säger- Men för fan! Knäpp jackan, du flashar pattarna ju. Generat knäpper hon jackan och fnissar.. Hon åkte också till Eslöv.. Hon skulle på fest här. Nämner inga namn. Stackars människa då ju !

Nej, nu ska jag äta vidare. Barbecue chips och tortilla dip och dricka fanta jamaica!
Sovgott...
Ps, Älskar.. Zandra, Daizy, Conny, Christopher, Mamma, Pappa, kewin och min älskade mormor en liten gnutta! ds..

Kommentarer
Postat av: Tijnah

okej okej, jag tror jag fattar. Du gillar inte paraflaxer i drinkarna? xD ^^

2009-10-24 @ 21:29:18
URL: http://tijnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0