Dagens ljus slocknar aldrig.

God eftermiddag.
Idag steg jag upp, yrvaken och allmänt seg i hjärnan (Som Vanligt). Sover väldigt dåligt om nätterna, vrider och vänder mig på kvällarna och sedan ska man gå upp tidigt för skolan. Det rimmar inte så jävla snyggt ihop. Idag i skolan hade vi matteprov. Osäker på om det gick så jävla bra, men jag gjorde ett tappert försök i alla fall.
Saknar min dotter. Jag saknar henne som fan. Varje dag går jag och funderar på hur hon mår, om hon är trött eller om hon är livlig, om hon är tyst eller om hon pratar och skäller på sina nallar. Hon är verkligen mitt liv. Ja, jag är en ung pappa, men va fan! Jag älskar mitt barn för det! Tusen andra pappor drar istället för att finnas där. Jag däremot, jag stannar och tar rollen som pappa. Så ofta jag kan. Daizy? Pappa längtar...

Zandra!

Jag saknar dig. Jag kanske inte visar det så ofta. Men jag gör det. Jag hatar att vakna utan dig, att somna utan dig och mest av allt hatar jag att inte kunna vara med dig...

Chriz (Kusin)

Mannen.. Jag saknar dig.. Vi måste ses. Över ett halvår har gått och saknaden är enorm. Men mayn.. Keep the faith up, cause the time will come... Peace, love and fucking respect!

Kommentarer
Postat av: Emma

Calas Clas

2009-10-21 @ 19:14:56
URL: http://mssmidth.blogg.se/
Postat av: Emma

[Calas Clas] mm! :D

2009-10-21 @ 19:15:35
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0