By: L.t.t.L

Min baby, mitt allt, min egen diamant //
Min högsta önskan i livet, att vi skulle bli tillsammans //
Kom till famn, min kärlek är sann //
Titta på himmlen och du ser våra namn //

Min baby, mitt allt, min egen diamant //
Min högsta önskan i livet, att vi skulle bli tillsammans //
Kom till famn, min kärlek är sann //
Titta på himmlen och du ser våra namn //


Jag var längst på botten, av skiten i mitt liv //
Flumma till det med weed, trösta mig med sprit //
Men grät vissa dagar, då hårdheten mjukna //
Och ännu en gång, bestämmde mig för att sluta //

Träffa min baby, som krigade mot drakar //
Som kämpade hårt, för att få mig bort från gatan //
Många svek, många lögner, långa stunder vi pratat //
Trots allt jag gjort så tog du mig tillbaka //

Ett år av renlighet, och det mesta var bra //
Men då kom sanningen fram, vi skulle få barn //
Det slutade lyckligt, vi alla mådde bra //
Men än faller tårar från min kind varje dag //

Kommentarer
Postat av: zandra

ÄLSKAR DIG

2009-10-28 @ 20:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0