Tre årstider i en.





Inga löv på träden, men fåglarna kvittrar.
Över förortens tak bärs dom utav sina vingar.
Under höstens alla timmar, svävar dom i vindar.
Visar sin glädje, genom att vissla.

Ljuv musik i livet, under hårda tider.
Skyddar dig mot ångest, det är därför jag skriver.
Filsofera, som en fuck'd up poet.
Så lär du dig självmant att tackla problem.

Ingen är bäst, jag svär, ingen är perfekt.
Och vi vet, att ha fel är lika lätt som att ha rätt.
Men vill du vara den bästa, jag ber dig tänka om.
För vad du tycker är bra, tycker nån' annan inte om.

Ser du bara mörker, inget ljus i ditt liv?
Så lyssna jävligt noga, här är livets teori.
Lev dagen som den kommer, ta det som en vana. 
Lev dagen som den sista, och gå aldrig tillbaka.  


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack så mkt :D

lägg gärna till mig på bloglovin (a)



lusskatter är så gott! det ska vi baka nästa vecka tror jag :P stämningen är på topp nu!

2009-12-06 @ 19:24:04
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0