För mycket av inget allt..

Hooy!!

- Tja!
- Eyao!
- Läget å sånt?!
- Jodå, det är soft, själv?
- Jodå, det knallar på.
- Jag pratar med mig själv, inte sant?
- Jo, mitt namn är Classe.
- Åh! Mitt med.
- Jag är störd i huvet, du?
- Jag också, riktigt jävla störd i huvet!

Går det att prata med en spegel?
Jag menar, får man svaren man vill? Oavsett om man frågar sig själv elr inte?!
Btw... Rätt soft dag. Pluggat lite på en redovisning jag ska ha om någon jävla matematiker imorgon och även fixat tid för tatto. På torsdag blir det ny gaddning. På halsen. Kommer väl bilder och sånt sen!

Jag kanske är dålig på att visa det.. Men jag älskar dig. Och du är mitt liv.
Zandra + Classe = Sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0